gta viموتور گرافیکی خیره کننده خواهد داشت!!

GTA 6 Fanart 4K 

 

Rockstar از موتور داخلی RAGE خود برای توسعه بازی های خود استفاده کرده است و Grand Theft Auto 6 اولین نسخه بومی نسل فعلی توسعه دهنده خواهد بود. بنابراین طبیعتاً، GTA 6 اولین باری است که موتور به روز شده RAGE را در عمل می بینیم و همه آن در حال حاضر واقعاً چشمگیر به نظر می رسد.

Rockstar به دلیل توجه شگفت‌انگیزش به جزئیات و کارهای بافت با کیفیت بالا شناخته شده است، و به نظر می‌رسد این نقاط قوت در Grand Theft Auto 6 به خوبی می‌درخشد. از دیگر جلوه های بصری با کیفیت بالا که در بخش های بعدی در مورد آنها صحبت خواهیم کرد.

grand theft auto 6

مدل‌های کاراکتر با پیچیدگی‌ها همیشه یکی از قوی‌ترین لباس‌های Rockstar بوده‌اند و با GTA 6، توسعه‌دهنده مجموعه عظیمی از مدل‌های مختلف NPC مملو از جزئیات را ایجاد کرد. باید دید که آیا این شخصیت‌ها برنامه‌های روز و شب خود را مانند آنچه در Red Dead Redemption 2 مشاهده می‌شود خواهند داشت یا خیر، اما شکی نیست که تراکم و جزئیات افزایش چشمگیری دارد.

در مقایسه با آثار قبلی Rockstar، به نظر می‌رسد که Grand Theft Auto 6 به دنبال یک معیار بسیار بالا از نظر NPC است. مدل‌های NPC دارای مش‌های پوستی بسیار دقیق، مواد فیزیکی برای لباس‌هایی هستند که می‌پوشند و انیمیشن‌هایی که بسیار واقعی‌تر از قبل به نظر می‌رسند. همچنین به نظر می‌رسد مدل‌های کاراکتر دارای فیزیک موی کاملاً واقعی هستند و می‌توانید نمونه‌هایی از آن را در سراسر تریلر مشاهده کنید.

تریلر مجموعه ای از NPC های مختلف را نشان می دهد که انواع و اقسام کارهای خلاف را انجام می دهند، که به احتمال زیاد نشان می دهد که آنها تعاملی تر از قبل هستند که برای تنظیمات بازی بسیار مناسب به نظر می رسد. Grand Theft Auto 6 در یک اجرای تخیلی از میامی روایت می شود، بنابراین کاملاً منطقی است که در طول سفر با شخصیت های رنگارنگ زیادی روبرو شوید.

 

ترجمه اختصاصی ...

ارسال نظر آزاد است اما می‌توانید برای استفاده از امکانات و کسب تجربه وارد شوید
پاسخ به
لطفا دوباره تلاش کنید
نظر ثبت شد